Več

    NEZAKONIT VOLILNI EPP “8. MARCA”?!

     

    Priletelo je po E-pošti, danes, v moj E-nabiralnik, hkrati k seriji drugih naslovnikov: volilni video apel zavoda 8. marec ali uradno Zavoda raziskovalni inštitut 8. marec, čigar direktorica je Nika Kovač, sicer zaposlena v Pionirskem domu, ki ga je ustanovila Mestna občina Ljubljana. Da, hči prof. dr. Miha(ela) Kovača, že kar aboniranega komentatorja informativnega programa TV Slovenija, sploh Odmevih ga zelo očitno forsirajo.

    Da gre za prikrito politično propagando in volilno oglaševanje, ni dvoma. Da z njo NVO – zavod 8. marec prikrito ali odločno volilno reklamira (novo) politično stranko Vesna in (novo) politično stranko Gibanje Svoboda, katere lider je dr. Robert Golob – pri katerem komaj dohajamo njegove laži, manipulacije, trike, razkrinkane šokantne okostnjake, ki padajo z vseh (ne)mogočih koncev vse od Bosne do Romunije -, ni dvoma /klik na video/:

     

    - Advertisement -

     

    Kdo je naročil in plačal ta politično-volilni videospot, ki ga “8. marec” med drugim objavlja na Facebooku? Koliko je stal? Ali ga je finančno podmazal dr. Robert Golob, skrito kot kakšnega (že) razkrinkanega pisuna?

    Ali je zavod “8. marec” oziroma ali so dotične fizične osebe s politično stranko sklenil(e) pogodbo, kot to zahteva zakon o volilni in referendumski kampanji? Ali je politični stranki “8. marec” izstavil račun?

    Atraktiven je pogled z druge perspektive: Nika Kovač je štipendistka Obamine fundacije iz ZDA. Slovenski zakon o volilni in referendumski kampanji v 3. členu tujim pravnim in fizičnim osebam prepoveduje organiziranje volilne kampanje, v 6. točki 14. člena pa prepoveduje, da bi organizator volilne kampanje sredstva pridobival od tujih fizičnih ali pravnih oseb.

     

    Tudi 2. in 3. točke 14. člena zakona o volilni in referendumski kampanji ni odveč osvetliti:

    (2) Poleg denarnih prejemkov iz prejšnjega odstavka je prispevek za volilno kampanjo tudi vsak nedenarni prispevek, brezplačna storitev za organizatorja volilne kampanje, prevzem obveznosti oziroma opravljanje storitev za organizatorja volilne kampanje ali prodaja blaga organizatorju volilne kampanje pod pogoji, ki organizatorja volilne kampanje postavljajo v bolj ugoden položaj kot druge koristnike storitev oziroma kot kupce blaga teh oseb. Kot prispevek se ne šteje delo, ki ga za organizatorja volilne kampanje opravi fizična oseba, če za to ni dolžna izdati računa.

    (3) Organizator volilne kampanje in fizična oseba, ki opravi storitev za organizatorja volilne kampanje ali mu proda blago, morata skleniti ustrezno pogodbo v pisni obliki.

     

    Glavna protagonistka pričujočega propagandnega videospota od prve do zadnje sekunde operira v pohabljeni ali zlorabljeni slovenščini, v prostaškem slengu, z žargonskim nizko pogovornim izrazoslovjem, prezirljivo ali zaničljivo do slovenskega jezika, ki je ena največjih vrednot Slovenije in jezikovni unikum. Pa vendar je moč povsem jasno ujeti in razumeti rdečo nit, ko s cigareto v roki izusti:

    “Noben politik ne bo delal take kampanje, to mormo mi narest skupi. Bom prpelala frende, sej to lohk nardim. Pet ludi, k jim ni vseen. K jim je dost vsega bulšita in jih je sam treba spraut na volitve.”

     

    SOCIALISTKA NIKA “PREMAGALA” OLIMPIJSKO PRVAKINJO JANJO GARNBRET

     

    Naslovna FOTO, vir: https://www.facebook.com/institut8.marec/videos/696902301559008/?extid=NS-UNK-UNK-UNK-AN_GK0T-GK1C&ref=sharing (zajem slike)

    OBVEŠČANJE O OBJAVAH

    Bodite prvi obveščeni o novih objavah.

    Ne pošiljamo neželene pošte!

    Zadnje objave

    NA MORJE PO GOLOBU

    GOLOBOV “NATEG” IN ROP STOLETJA

    MINISTER MESEC “NASNIFAN”?!

    DRŽAVNI SVET ZAUŠNICO GOLOBU & CO.

    Najbolj brano zadnjih 7 dni

    DONIRAM s kreditno ali z debetno kartico, PayPal:



    ';

    Prejšnji članekUSODNA VOLILNA NEDELJA
    Naslednji članekVOLITVE KLIČEJO!

    Sorodne objave

    PUSTITE KOMENTAR

    Prosim vnesite svoj komentar!
    Prosimo, vnesite svoje ime tukaj