Nekaj besed o vsemogočnem DARS-u in predsedniku uprave.
Izvajanje (bivšega) predsednika uprave Darsa o nočnem delu pač ne bo držalo. Od bivše cestninske postaje Dob pa do priključka Bič ni ob trasi nobene privatne naseljene hiše, tako da bi bila popolnoma možna nočna dela, pa jih ni bilo. Še več, tudi popoldanske izmene ni bilo, tako da dela na 2,5-kilometrski obnovi trajajo že več mesecev.
Razširitev štajerskega in primorskega kraka do Vrhnike. Bombastična vest; DARS je vložil dokumentacijo za razširitev teh krakov. Dela naj bi se začela leta 2025! BRAVO! Dela bi se morala že končati pred petimi leti! Poleg tega so nekaj let nazaj od Ljubljane do Vrhnike postavili protihrupno ograjo, ki bo sedaj ovirala gradnjo tretjega pasu. To je tako, kot bi pri novogradnji položil parket, potem bi pa »štemal« za napeljavo elektrike.
Zanimiv bo tudi razplet podkupovanja, koliko, kdo, kdo bo odletel itn. Ljuba mi predraga Slovenija, ali en državni posel ne more več brez prirejenega razpisa, podkupnin itn.?
Jaz kot državljan Slovenije in solastnik DARS-a bi (bil) takoj dal odpoved direktorju Hajdinjaku zaradi zgoraj navedenih napak, kot »strokovnjaku«, ki bi moral vsaj v 90 odstotkih pravilno predvideti povečanje prometa, in kot uničevalcu slovenskega turizma, saj namesto dveh ur vožnje skozi Slovenijo turisti porabijo vsaj pet ur! In kateri osel bi še izgubljal svoj dragoceni dopust na slovenskih avtocestah, pa še poceni ni?!
Tudi transportne firme imajo stroške, saj ne kupijo kamionov in ne zaposlijo voznikov, da stojijo v kolonah na slovenskih avtocestah!
Tudi državi dam velik minus, saj bosta potrebni dve leti za papirologijo, da bi se dela lahko pričela. Spoštovani uradniki, na tej trasi že poteka odstavni pas, ki ga bo treba samo razširiti kak meter. In kaj boste vi umeščali v prostor dve leti? Ali niste vi in DARS oboji v Sloveniji?
Sicer pa predlagam, da vsaj vsakega tretjega turista že pred karavanškim predorom obrnemo NAZAJ.
pri nas gredo pa zjutraj, veste dober spanec odtehta probleme, pol se pa cudijo, ko bo enkrat dars odgovoren za zdrse in nesrece, kot posledice poledice, pol pa bo, v slo samo beseda DENAR se nekaj velja, nas so pa ucili, da ni vse v denarju, KAJ JE ZDAJ PRAV
— jan novak (@jannova91487189) January 29, 2024
A so tam šefi še iz @NovaSlovenija ali so že komunajzerji?Od nobenega ne moreš pričakovat NIČ🤣🤣🤣🤣.@JanezPogorelec in @LjudmilaNovak bi lahko šla malo kidat🤣🤣🤣🤣 https://t.co/761wZUNyQF
— Tomi (@Tomi15627447) January 19, 2024
Kaj vas ni nič sram. Sama ravnina in vi namesto da bi močno posuli cesto preden je začelo snežiti ,ste rajši kamione izločili.
Sposobni ste za 3 stvari :
– izločati kamione
– zaradi ogromnega pomanjkanja parkirišč pisati kazni
– ter kontrolirati vinjete
Za Vse ostalo ste AMATERJI https://t.co/QQA9NfD7p9— 💙DEDI – Matjaž DRAKSLER💛 (@SlovenijaVsrcu) January 20, 2024


CESTITAM, MATJAZ!
Vedno prirocen kretenski izgovor, da so krivi kamionarji
in nikoli fuknjenci na uradih Darsa, da o odg.politiki, ki ta cirkus gleda ze 33 let na 50 podlage ne zinem nobene.Noro pri norcih-dobro, da sem sel v penzion!
Pravilo 10cm-pa se jebite!— France D.Korošec (@d_korosec) January 20, 2024
Do nastopa Vlade Dr. Pernati si iz smeri Sl.Bistrica – Lj., krenil ob 05.h., sedaj ista relacija ob približno isti gostoti prometa 4.30.h. Marš nesposobneži DARS – Hajdinjak. https://t.co/I7X2jTocJs
— Borut Mrcinko (@bmrcinko) October 3, 2023
NSi je v komisiji za nadzor javnih financ odprla temo nakazila dveh milijonov Marjana Šarca proti POPTV in po dveh tednih je Hajdinjak bivši šef DARS. Prekršili so dogovor s Svobodo, da ne bo nadzora, pa dobijo funkcije in položaje.
— peter jancic (@peterjancic) November 6, 2023
Kazen POP TV: Po poslanki Svobode Pašek Šetinčevi padel še Hajdinjak na DARS https://t.co/PWtdXCOsQd
— peter jancic (@peterjancic) November 7, 2023
Naslovna grafika: letna A2-vinjeta za leto 2024, vir: https://evinjeta.dars.si/selfcare/sl